onsdag 12 oktober 2011

Tjoppla!

Nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan!!! CAT!
Hola!
Nu har jag klippt mig...o jisses ja, det blev ju väldigt kort! HAHA!
Kommer nog aldrig vänja mig riktigt, men kul e det, och skönt.
Hmm, alltså egentligen ser jag väl rätt muppig ut, jag menar det är ju inte en helt normal frisyr, men inte speciell heller x). Den ska väl vara gullig, men.. Ja vi får väl se hur jag överlever. Jag e liksom varken nöjd eller onöjd.
Hmm blekte håret idag igen, men känns som effekten blev mest kyckling. Får nog faktiskt ta o pallra mig o köpa ett silvershampoo trotts allt.
Skulle på dans pass idag med Jessi också, tyvärr var vi lite sega så vi missade det, men vi kanske tar igen det imorgon istället! Skulle vara så mysigt att få dansa lite~
Hösten har verkligen kommit nu med, det är en mystisk känsla som rör sig i luften på hösten. Det är det alltid.
Jag blir lätt väldigt emotionell, starka känslor liksom. Men när man går i solen, himlen är klar och vackra färgade, fallande löv hänger i luften så måste jag nog säga att jag fylls med lycka~<3
POFF!
Sadpanda och Mr Pikachu<3


Soft kitty, warm kitty, little ball of furr.
Happy kitty, sleepy kitty.
Purr Purr Purr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar