onsdag 23 januari 2013

zzzZzzZZZZZzzzzz....
Så trött...SÅ trött.. Jag behöver lite vår så man kan få lite energi till att göra saker. x) Engagemang=noll.
Ioförsig vet jag inte riktigt vad jag vill göra, förutom typ att gå ut och bara vandra runt utan att frysa ihjäl..och helst ska det vara ljust ute! :0
Sen var det ju tungpiercing också, när ska jag göra den liksom? Vill ju men så jobbiga saker runt om det som gör att man drar ut på det 0: måste ju ha saker hemma som jag kan äta också! .___.
Får köpa en bunt med pulversoppor elr något och leva på vätska. Är ju bara en vecka elr nått sådant. But still!
Sen vill man tatuera sig, men det händer inte heller eftersom jag aldrig kan bestämma mig, och en sån sak vill man ju inte direkt rusha. x)
Bara jobbigt när man vill så mycket men det aldrig riktigt blir av. Man kan ju inte skjuta upp allt i livet till dagen efter, den dagen kanske inte ens existerar.
Så snart får det väl bli lite do do do...
We'll see~





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar