torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag.. Woopie .. Asså ja xD sämst.. Romantik är det inget fel på :3 inte för att jag fått uppleva såna där kliché grejjer nån gång va jag vet xD så det kanske e kul? Fast man behöver ju inte göra det på just denna dagen, men nån gång kanske? O: fast alla anser väl olika vad som är romans? Lite gulligt förr i tiden då man blev uppvaktad osv. Men vill man ja könsneutralt samhälle så får man ju stå för det i sånt här också, så då får väl jag uppvakta, skriva små kärleks brev och dikter och skicka duvor med blommor! Hmm..naaah xD kanske mer modernt? Fast hade kanske varit kul o bli sådär äckligt uppvaktad nån gång i livet. Finns många år kvar (förhoppningsvis) x)
Har försökt mig på att göra nail art i brist på annat.. Ganska misslyckat , kollar man nära så ser kaninerna jag gjort ut som riktiga psykopater! Värt ett försök? Maybe.. Möhöhöh~
Varför sitter jag och skriver på lektionerna när jag egentligen borde räkna matte, antagligen för att jag egentligen borde räkna MATTE.. Blöh!
Ayeh.. Swiiiih


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar