måndag 2 september 2013

Att ha en bloggutan att blogga, det är väl det som är standrd nu mera? (y)
Jag har börjat högskolan, skitläskigt, speciellt då det är ett ämna jag inte har någon erfarenhet alls i. Kursen ska vara gjord för totala nybörjare som mig, men man märker på lärarna att de är vana vid att eleverna har en viss kunskap innan de börjar, vilket suger lite. Jag behöver verkligen någon som är pedagogisk och hjälper mig från grunden, inklusive grundensgrund och varför det ser ut som det gör ect. xD
Åh samt det vanliga visan, vill verkligen flytta hemifrån, skulle va så skönt att ha ett ställe som bara var ens egna.Men jag tror verkligen att jag kommer ångra mig om jag tar mass feta lån för att kunna flytta ut när jag kan bo hemma utan problem. Så den drömmen får väl ligga kyld nått år nu. Måste ju dessutom ha ett jobb innan man ens kan tänka på sådana saker!
Snart är hösten här också, hösten är underbar och hemsk, för så fort det bli kallt och mörkt blir jag så jefla emotionell, det är inte direkt till någon fördel, samt så bli man så trött hela tiden.
Men jag ser verkligen fram emot de brinnande, eldiga löven, jag känner verkligen i hela kroppen att det går mot höst/vinter. Knepiga människokroppar!
Men kanske borde göra någon nytta och städa lite tjorp tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar