söndag 18 mars 2012

Håååh... ingen som känner för att ge mig en kamera? HUH HUH?! ... Önskar verkligen att jag kunde lägga in lite bilder liksom.  Kan man blogga med sin iphone? O.o För om jag nu någonsin får min hemskickad, kanske jag åtminstånde kan lägga in bilder med den :D woop woop
Snart ere b.day oxå... Frågan e fortfarande. Riktig parfym eller body mist från Make up store?! o:
Jag kan faktiskt inte bestämma mig :C Men just nu lutar det åt body mist. Jag är nog inte så parfymig av mig.
 Helt fullspäckad en man nu också! Nej men. FREDAG : SATAN TAKES A HOLIDAY! LÖRDAG: ULLARED!!! Söndag återhämtning...
SEN! BLIR FEST<3 nästa fredag.... kanske inte e så fullspäckat trotts allt?O:
MEN! Det lär det bli ändå måste ju skaffa lite stuff innan ock så :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar