måndag 5 mars 2012

Hmm... Länge sen man skrev sist?
Yes PURRHABS PURRHABS~
Har nu färgat håret brunt.woopwoop. Intressant va? Nu önskar jag bara att det kunde bli liiiiite längre då va. Skulle vara kul att kunna göra lite frisyrer. Känner mig helt förtorkad. Som en bläckvard på varm sommarasfalt.
Ysch.
Sitter nu och försöker läsa klart en sådär halv mysig bok vid namn : Tyst du är död! Handlar om ett mord på en radiostation. Den mördade radioprogramledaren mördas under direktsändning med 70 000 lyssnare. wie~
Ingen deckare om jag skulle få säga det så utan råkar bara handla om ett mord. För det finns inget som jag är så jävla trött på som deckare. De får mig att vilja gå och gräva ner mig.
Juste... Har fått praktik på Lagerhaus~~ YAY!!! CHEER FOR ME!
Hoppas det blir trevligt<3

GO NATT KATT NU SK JA KOLLA KARATEFYLLA~


Mysigt cover


GOD EFTERSNIGEL MITT FOLK~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar