söndag 19 februari 2012

HOST HARKEL HOST EHRMMM....
Ungefär så låter jag just nu... Mår som ett nerpissat papper. :C
Trodde dett askulle gå över skit snabbt. Men icke! Fast man får väl skylla sig själv när man går och firar sin kompis med alkohol o röka(alltså vanliga cigg!D: tro inte ja e knarkare nu va!) samma dag som man fått febern.
Uschinamig!
Och nu sitter jag här och ojjar mig o vet inte vad jag ska göra. Det är iaf tyst just nu. Men snart kommer nog pappa hem och då blir det musik tills kl 23. Har sån huvudvärk att jag aldrig kunnat välkomna tystnaden mer vänligt. Men ja, lyckan varar ju aldrig länge, om man ska vara pessimistisk. Och i detta fall realistisk. Suck.
Köpte nån jävla slem(mums) lösande grejj så jag skulle slippa hosta. Viste bara inte att man skulle ta 3 vrje dag. Så hitills har jag bra tagit en inom loppet av..2,5 dagar? Man borde läsa instruktionerna(?) första dagen.
Och jag som verkligen var peppad på att träna denna veckan :C Nu har ja bara tränat halvhjärtat en gång. O suttit hemma o mösat resten av dagarna! FY PÅ MIG! Förhoppningsvis hr jag svettats så mkt att det inte spelar nån roll. (känner att jag är så himla mysig idag alltså(y))
Men ja nu kom pappa hem. Nu vill han nog ha datorn snart. O: Så det är bäst att jag slutar skriva.
PLIPPETI PLOPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar