söndag 5 februari 2012

Nyaaargh.. Ibland blir man galen alltså. Söndagar är så himla lama.
Så tänkte att jag skulle träna. Men då slå två  fukkin flugor i en smäll o se till att jim skaffar gymkort nu också. Meeen. Vi kommer aldrig iväg. :C Aja kanske kmr iväg till fyra eller nått. Fast om jag vet rätt så kmr solen ha gått ner innan vi är där. x)
Jag vill verkligen att mitt hår ska växa ut nu. Man blir så lätt uttråkad på kort hår. Iaf enligt mig.Eller a jag blir det. :O
Jag vill liksom kunna sätta upp det o blah blah blagh. Samt göra fukkin dip dye! D: K'MON GROW FASTAAH!!
Samt har jag ingen aning om den där jäva ricin oljan funkar. Alltså håret e mjuk o så. Men svrt o avgöra omd et växt. XD Sen måste jag räkna ihop hur länge ja använt det. För har faktiskt ingen koll på det heller.
Men f¨år la ta två bilder o jämföra senare idag. Annars är det ju knappt någon ide att använda skiten.

Woop woop mysiga piss söndag<3

1 kommentar:

  1. pärlhalsband och hårnålar, och löshårstofsar under, som peruker. hemskt enkelt men kräver lite underhåll om man ska dansa natten lång, haha! pärlorna ba flyg!

    SvaraRadera