fredag 24 februari 2012

Min blogg är nog rätt efterbliven. Först skrev den att jag hade haft typ 22 läsare på mitt förra meninslösa inlägg. And I was like U KIDDING ME?! O.o ... Sen såklart så uppdaterade jag.. O då var det två...Hur kan den misskalkylerat så fel? XD Och vi ska gå runt och lite på massa maskine hela tiden. Typ som den där mysiga nya serien Äkta människor. Den är faktiskt helt okej för att vara en svensk serie. Har till och med lyckats följa den. Kan dock bero på att den går på en söndag. Söndag är ju ändå min depp/segis dag. Så det är ju inte så att man har nått för sig.
Borde verkligen baka något... Men det brukar bara sluta med kaos. Eller att något inte riktigt stämmer. Och ändå gör jag som man ska D: . Jag e trasig.... DURP

Aja  mjopp mjepp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar