söndag 25 september 2011

Hallonbajs

Muuuäääwwww~
Idag är det verkligen söndag, jag känner det ända in i de rosa fluffet i mitt skelett.
Vill verkligen inte göra någonting alls, faktiskt trist, det är lite så att man skäms över att man är så söndagsdöd.
Hmmm.. hsr dock funderat på att fota lite idag (det som fortfarande är kvar av dagen). Så får väl se hur det går med det. Igår var man iaf uppe på Ö-haga och träffade ett par trevliga muppar. Vi kollade på ett par trevliga skräckisar, dock så har jag ju sett hälften av alla skräckisar som existerar i världen så hade tyvärr redan sett den ena, den andra var okej, var dock en re-make på en koreansk? film jag redan sett. Skillnaden var dock att nu fattade man vad som hände i slutet! : D Och det är ju alltid något!
Alltså alla säger alltid att "DE ASIATISKA ORGINALEN ÄR BÄST. BLAH BLAH."... Men ni kan ta er i röven, för så säger ni bara för att ni är en bunt mupp hipsters! (lol?)
Själv tycker jag nästan att de filmer som är bäst just nu, är antingen amerikanska re-makes av asiatiska filmer eller spanska filmer,SAMT! handfilmade filmer, sånna där mysiga skakiga saker.
Så nu har jag dampat ut lite. Jag ville ju faktiskt ha ett glas o'boy! när jag kom hem idag, mend et fanns ju fan ingen mjölk! Hälften av dagarna tänker man att man ska FÖRSÖKA va häslosam och inte dricka någon chokladmjölk, och sen när dagen väl kommer så är det omöjligt i alla fall! NYARGH!

Jag tycker btw! att ni som läser detta och äger en egen blogg ska skriva in sin blogg bland kommentarerna för jag saknar att ha något att läsa, och så har jag glömt hälften av(alla) namnen på bloggarna. FÖRSTÅTT?

Praktiskt med sånna där fast-kläm-bara mp3's! <3

Puffens Jävla Dyra Fukkin Lego Bajs Korv! 
Inte bara den dock u_u

Bygga lego?

1 kommentar: