tisdag 13 september 2011

SPOFF

KISSELI KISSELI KISSEMISS!
Hmm... ingen lycka på jobbfronten än sålänge så igår sökte jag fanimejj!! till och med till att bli korvgubbe :D najs va?! 
Har jag TUR så kanske ja kan få stå och sälja korv i den bistra kylan.
Så var man på biblioteket och tänkte skriva ut lite CV... en krona per utskrift.. låter ju helt okej om man inte ska skriva ut en hel jävla massa .__. SÅ jag tänkte att jag kunde snylta på någon annas skrivare istället (y). 
Annars hände rdet väl inget sp tyvärr o: måste bli lite mer kreativ så jag har något att fylla bloggen med~
Tänkte att jag kunde fylla den med lite gammalt material först dock :). SPLUINK!~<3
Så bloggen har gammla bilder och random foton att se fram emot nu den kommande framtiden x) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar