onsdag 21 september 2011

Jag som lovade ut att jag skulle lägga upp bilder som jag själv gjort så "kreativ som jag är".
Jah, har ju dock inte varit så kreativ på sistånde. Författare kan ju få skrivkramp, så jag har väl.. fantasikramp? O: Jag tänker dock på saker jag vill göra hela tiden, har dock inte materialet, och vågar ine slösa mina pengar på det heller. Jag ska banne mig börja skapa lite nu om det så bara ska vara med blyerts! Sådant duger ju lite då och då iaf. Men jag ville ju inte göra er besvikna så jag ritade en "fin" liten katt i paint till er! Snällt va?
OJOJOJ! Juste Kapten Röd kommer till Jönköping! Nu skall man bara norpa åt ssig en biljett och ett awsome sällskap så blir det nog fin fint.
Jag önskar det fanns någonstans man kunde sälja sin "konst", för klart de skulle finnas några söta gummor som vill köpa några gulligt ritade blommor, eller andra fluffheads som skulle kunna tänka sig köpa nått annat mysko. 
Nån som vet något? Säg till~ plopp!



Den "söta" katten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar