torsdag 22 september 2011

Mjaou mjaou mjaou mjaou mjaou mjaou~~
Imorgon ska visst en jävla satellit krascha ner i våra huvuden... fin fint , på min och min puffs ett årsdag till råga på allt, a sign?!  HELVETE HELLER! D: Det går jag inte me på! Och på nyheterna tror jag att de sa att man skulle se upp efter de flygflaxande delarna, hur ska man kunna akta sig? Vara ute hela dagen o kolla upp i himlen? Antagligen.
Imorrn ska jag iaf till Jensen BÖFFHAOUS! (biffhus?!), hoppas att deras mat smakar, några klagomål?
Och efter det ska vi se den romantiska filmen Final Destination 5 3D, och se hur de stackars människorna försöker fly undan döden ännu en gång, blodet skall flyta mahaha!
Idag har puffen också varit o köpt Lego för 300(fukkin spänn!?!?!) som vi byggt ihop tillsammans. Det kan jag ju alltid ta kort på till bloggen! : D lägger väl upp det så småningom.
Hmm ska väl kolla om de finns nån rolig internet bild ja kan lägga upp, inlägget får ju inte vara helt naket. POFF
 jo de blevre D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar