torsdag 5 januari 2012

:|

H-h-hej här kommer segertåget~ nananananananaaaa~
Eller inte. Ingen seger än iaf kan man la säga :D känner mig mysig~ känns som helgen redan börjat. Har gått Servicekursen i tre dagar o är redan ledig i en vecka?! WTF?! .___. just sayin it's soft. Iaf so far.
WERE'S THE ZOMBIES AT!?
Jag har egentligen inget speciellt att säga. Men det skulle va gott med ett bakverk att addera till mig tjockis fett. Men nothing here. Så får ta och nöjja mig med lite te. Gott te iaf!
Jag vill ha ny hårfärg. Ska ju först satsa på brunt, efter mitt nu svarta. Men sen vet jag inte riktigt. Men sådär knallrött som Rihanna har (df så många jävlar har det helt plötsligt), är faktiskt jävligt snyggt. Annars finns det masssa fina blonda och ljusbruna färger jag också skulle kunna tänka mig ha. Önskar lite att jag bara kunde byta dag för dag som med kläder. Skaffa peruker kanske?;3
Hmmm...nämen. Kan det vara ett after eight pket som ligger jämte mig  pimsans säng? Vågar jag verkligen kolla om det är något i? ÖHÖÖHÖHHÖHÖH..... Nä men nu ska jag floppa runt på internet o döda massa tid i onödan~<3





Fast jag skulle fanimejj inte ha något emot lite dip dyed hair. Det ser så himla mysigt ut<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar