lördag 21 januari 2012

Välkommen Till Fittlandet

Ja så känner jag just nu. Inte riktigt ilska men e lite sur på allt o alla. Känner att jag skulle behöva gräva ner mig i sanden på en vacker strand med den mest underbara solnedgången som finns i universum.
Men icke...Får gå hem till Jim o döda pixlar istället. Det e ju också rätt skönt.
Jag skulle vilja åka iväg nån stans. Men det har jag nog inte råd med. :C Vill dra upp till Stockholm eller typ ner till Göteborg. För just nu e jag typ i behov av udda prylar. Och  känner inte riktigt att det finns något NYTT OCH SPÄNNANDE i Jönköping. Jag önskar att min pöjk kunde bli lite äldre så vi kunde dra här ifrån o bo någon annan stans i typ ett år eller liknande~ Skulle va rätt skönt tror jag. Fast jag skulle ju definitivt sakna allt och så, jag är ju rätt hemtam. Men behöver nog sträcka på vingarna lite känner jag.
Wooshhhh~

Ja egentligen har jag inget o skriva... Så då gör jag nog inte det heller :3 POFF!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar