söndag 15 januari 2012

sömbie

Usssh vilken shitty-situation. Verkar som att det inte kommer bli något utland. Kommer jag någonsin att få se världen? Jag hade sett fram emot det så. x((
Aja. Man får hoppas på det bästa. Det är inte omöjligt att det händer. Men chansen är nog bara ca 80%. Suck.
Och tyvärr. Nej. Jag har itne lust att åka till Danmark som kompensation. För så här är det. Jag älskar Danmark. Men det är fan inte det ända landet jag vill se innan min ungdom dör ut.
Känner mig rätt nere just nu på grund av detta. Kanske borde köpa en dator istället. Har fått erbjudande på en rätt bra dator. En stationär för ca 5000.... Jag funderar nästan på att göra det nu på direkten. Men det vore kanske inte så smart. Får ju inte låta skeppet sjunka redan.
Får la shoppa upp en tusing på fina kläder elr nått då bara för det. WOOP WOOP!
Jag skulle verkligen vilja ha ett par vinröda dr martens. Satsa på det kanske? Är ju svindyrt. Är det värt det?
Eller så vill jag ha nått från big bang theory x)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar