söndag 8 januari 2012

Ush och fy.... är så jävla förkyld... finns inget mer avskyvärt än en täppt näsa. :C HATA!!!!
Så nu har jag bett Jimsan ladda ner typ 5st komedi filmer iaf som vi kan snörvla oss igenom. (vart säkert han som smittade mig aset!) ... Jag är så sugen på ett blåbärsmuffin också. Ett mys muffin + varmt gosigt te.<3 Just nu skulle det vara underbart.
Syrran skulle köpa skor igår. Då fick farsan syn på ett par. Och eftersom vi var på skopunkten? Så var jag ju tvungen o välja ett par också. Fanns inget jag ville ha så nu har jag ett par medeltids skor som jag kan leka Skyrim i typ. XD
Inte för att någon någonsin svarar eller läser detta. Men någon som vet hur man påskyndar blekningen av sitt hår utan att bleka det med en blekning? För jag vill ha ljusbrunt hår just nu....och har svart.
Men om nån mot all förmodan skulle läsa så kan ni väl anstränga er med en snäll kommentar? Pliz?
GODNATT SUPARKATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar