fredag 16 december 2011

fuzzy fuzzy

MIP MIP!
Jag måste bara fråga. Hur ser de som kladdar ner pälsar med färg om pälsen är äkta eller fejk? Går de fram och frågar först eller? Samt. Det hjälper ju faktiskt inte att förstöra en päls som redan är en päls så att säga. Det räddar inga djur. Konstnären som skvätte färg på små sälar för att rädda dem från slakt gjorde något bra. Det var en underbar akt. För jag är ju inte heller för pälsindustrin. Men Sen beror det ju på var pälsen kommer ifrån. Ska man äta djuret kan man ju lika väl utnyttja allt på djuret. Istället för att bara ta köttet och slänga resten. För jag tycker om djur, det gör jag. MEN. Jag tycker också att kött är jävligt gott. Är man ett rovdjur så är man. Även om förhållanden för djuren lätt skulle kunna förbättras. Aja, tillbaks till där jag var.
Jag har nyligen köpt en billig fuskpäls. För jag tycker det är snyggt. Blir lite sådär ondeskefull-dominatrix-bitch-stil. Som kan vara rätt kul ibland. Så jag hoppas verkligen inte att det flyger fram någon jävla idiot med färg. För då fan ska den betala tillbaka mina pengar. För det är inget brott att slakta oskyldiga Teddybjörnar (även om de är rätt söta). Om det nu mot all förmodan ändå skulle hända. Får jag väl springa runt o leka söt nerklabbad sälunge.<3

leave mi fuzz alone!

MEMEBASE<3 
Just sayin'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar