söndag 4 december 2011

tweepp~

Ahahahoohohoho... Mitt blåa hår höll i tjaaa.....24 timmar högst? Mindre skulle jag faktiskt satsa på x)
Nu är det iaf svart !:O Har verkligen inte vant mig än. Men jag är hundra ggr mer nöjd idag än vad jag var igår.
Eller nu är det ju över TOLV! så det räknas väl som i förrgår. SUCK.
Har prövat att spela lite av det senaste uppdateringarna på Terraria. WTF!?! De har nu passat på att göra kvinnor.. gräsligt fula kvinnor också ska jag få be att säga.
Aja. Nu hade jag också tänkt mig att jag skulle ha en rehab vecka för mig själv. För förra veckan var en total disaster. Åt godis o grejjer vareviga dag. Men denna veckan ska jag sova tidigt (veckan har inte börjat för ens på måndag!). Jag ska inte äta godis mitt i veckan. Jag ska minsann träna minst tre ggr. Och när väl helgen kommer ska jag helst äta nötter inte chips. O choklad om jag nu måste ha nån sorts godis. Alternativt glass. Ingen läsk heller. Orkar inte ha en bubbelmage denna helg. Så skare va nått gosigt o dricka får det bli juice eller iste! OwO
SÅ LETS GO!... (lär faila)
Men nu tycker jag att jag ska sova. :D  Goder nattsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar