torsdag 29 december 2011

MJAU

Alltså AWKWARD säger jag bara. En del människor kommer jag nog aldrig förstå mig på.
Jag vet ju inte om nån läser min skit eller inte. Så vet ju inte om man kan skriva av sitt oförstående eller inte. Inte för att jag egentligen känner människan, BUT STILL!
Låt oss säga så att ibland går det visst jävligt bra att vara social tills man helt plötsligt inte ens existerar igen.
Ja alltså jag e ju inte arg. Det bara känns som en stor pinsam tystnad lite så där. Ja bara konstigt helt enkelt.
Aja, skit samma. Utnyttjade så mkt som jag kunde av de som inte fanns iaf så. MUWAHHAHAHAHA!!!! *ondska*
Men snart e det fan dax att tagga nyår snart antar jag. Hoppas att det blir riktigt awsome. Ska faan festa röven av mig oavsett vad som händer! INGET/INGA/HAMSTER KAN STOPPA MIG!
..hoppas jag....
Jag vet dock inte alls vad jag ska ha på mig. :C om jag hinner får jag väl dra te a6 imorrn. Har nu intalat min pojkvän att vi ska gå upp kl 10. Så då borde ja ju hina hitta något. För palla inte gå på lördagen. Är det ens öppet då?
Swoop swoop ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar