söndag 18 december 2011

NANANNANANAA~

Girl look at that body. Girl look at that body. Girl look at that body. A-a work out.

Jag måste ju erkänna at jag älskar låten så är det bara. Samt Avicii- Levels. I år kanske jag är mainstream. Men. Vissa sound talar till en. Avicii låten har ett sådant sound i sig som bara får mig att känna alla känslor i en mix av gråtande glädje. Helt knäppt. Snart är det ju jul också. Jisses säger jag bara. Jag måste verkligen komma igång med julshoppandet.  Men imorrn tar jag mig tamefan i kragen! Då ska saker bli gjorda ;).
Sitter för övrigt och muppar mig på emocore. Lite Hrm B Kanske. Men jag älskar att kolla outfit tråden och smink tråden.<3 Inspiration kanske? För går man inte i skolan längre finns det ju inte så många att kolla på.
Kom på dock att jag kanske borde sova nu... GOD NATT BATMAN<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar