lördag 3 december 2011

POW!

OW DAMN!
Nu ere klippt... färgade håret blått då kan man säga va. Ska jag kallade ett ryck? Kände mig blue, became blue!
Så nu är det då så här min lilla puff Pim Pim tycker nämligen att jag ska behålla det för att det var så AWSOME!!
Men det tycker inte jag. Det får  mig nästan att känna mig lite osäker. Så min plan är ju då att färga håret svart.
Simpel och enkel lösning enligt mig, eftersom jag också alltid velat testa svart (menar egentligen inte färga heller btw utan TONA).
Så då har jag iaf fått det sagt.
Sitter för tillfället och kollar på musikvideos från den gamla goda tiden. Bloodhound gang - Bad Touch<3
Och lilla gosiga Eminen ska man inte tala om. Hans "oseriösa" låtar är de bästa. Det tunga bad ass rapen känns bara så deppig ibland. Så kör på With Out Me! POW!

GOD NATT STRUMPE-KATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar