tisdag 6 december 2011

WAKKA WAKKA WAKKA

ALLTSÅ! Jag önskar jag var lite rik sådär smått ibland. För jag är så himla shopping sugen så det är inte sant.
Jag vill liksom ha en helt ny garderob. Jag vill kunna känna att jag kan slänga ut allt jag inte vill ha, utan att riskera att inte ha något och ta på mig dagen efter. Samt om jag har massa gosiga pengar att spendera på nya läckerheter så kanske jag skulle ha mindre chans att ångra mig.
Problemet är bara att jag känner att jag har tappat min stil lite. Jag vet inte riktigt vem jag vill vara. Låter ju konstigt eftersom man är ju den man är och köper det man gillar. Men ja. Ibland känner jag mig bara helt lost när jag går in i en affär. Visst jag tycker om lite av varje och det ska man väl. Men skulle va skönt o ha en riktlinje. Någon som har några tips? Help?


Hoho...vilken "häxa" 


Aja problemen får vänta. :3 nu skall jag spela SKYRIM<3 min häst väntar på mig~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar