tisdag 13 december 2011

O dear

DYYAAAHHHHRRGGG.......
Igår var jag backstage med vip pass på Motöread. WOHO! Kanske man kan tänka då, men icke.
Tycker inte om motörhead i vanliga fall. Ljudet på konserten ska vi inte ens tala om. Så allt som allt kan man ju nästan säga att det sög. Dock var väl känslan att vara VIP lite gosig ändå.
Aja. Jag skulle evrkligen vilja gå på Rammstein. Fatta känslan.<3 Deras shower är ju rätt extrema. Tänk er att sångaren springer runt på scenen med en monsterdildo(neh fanns ingen monster dildo, men lät mer dramatiskt. TIHI!) kopplad till en vattenslang och pissar vatten på publiken. (inte det normalaste men vafan). JAG VILL IAF SE DET!
Usch missade att ringa arbetsförmedlingen nu förra veckan :C. Så hemskt. Känner mig dålig.
Aja. Ska dit imorgon, hon får väl skälla på mig då. Måste stålsätta mig ordentligt. Jag hatar verkligen att bli tillsagd. Speciellt av folk jag inte känner. Jag blir på nått sätt lite lipig då x) .
Jag måste verkligen sätta igång att köpa julklappar. Men eftersom det ser ut som våren är på väg ute så får jag inte igång min julkänsla. Så om inte snön sätter fart snart så kommer jag få springa runt dagen innan julafton och hitta allt jag vill ge. Jisses, jävla Sverige ibland alltså. Ibland är vintrana så långa att man knappt står ut, och nu! Nu ska det fanimej inte ens komma någon.  Haho~ som det kan gå!

Kram poff peff~



Helt normalt.



Eld verkar de gilla iaf....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar